Касові апарати з 1-го січня: На Закарпатті це стосується 30 тисяч підприємців

22
35

30 тисяч 134 закарпатських підприємці, платники єдиного податку, підпадають під дію закону про касові апарати.

Про це повідомив заступник начальника обласної податкової служби Ілля Матьола. За його словами, загалом в краї станом на 1 грудня – понад 35 тисяч з половиною тисяч підприємців. Про це пише Суспільне.Закарпаття.

Закон про касові апарати почне діяти з 1 січня 2022 року. Він передбачає, що підприємці, дохід яких оподатковується за спрощеною системою, мають використовувати касові апарати.

"Із тих платників, які підпадають під дію норми податкового кодексу, на сьогоднішній день цією нормою скористалися лише 8 % від загальної кількості, — сказав Ілля Матьола. — Це дуже мало. Тобто програмним РРО (реєстратором розрахункових операцій) скористалися 899 платників єдиного податку, а класичним РРО – 1606".

Начальник відділу фактичних перевірок ДПС у Закарпатській області Михайло Подгорнов сказав: з 1 січня 2022 року підприємці, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування 2, 3 та 4 групи повинні будуть застосовувати касові апарати при проведенні розрахункових операцій.

"Під час використання касового апарату слід пам’ятати, що кожна розрахункова операція, яка проводиться підприємцем має проходити через касовий апарат із видачею відповідного розрахункового документа", — прокоментував він.

Нагадаємо, 4 листопада у Верховній раді зареєстрували законопроєкт, який передбачає відтермінування на один рік застосування касових апаратів для спрощеної системи оподаткування для малого та середнього бізнесу. 63% підприємців вважають запровадження обов'язкових касових апаратів для малого бізнесу утисками з боку влади. В той же ж час 51% опитаних українців підтримують цю ініціативу.

Підприємець 1 групи – працює без найманих осіб. Його річний обсяг доходу не повинен перевищувати мільйона гривень. Підприємці 2 групи — ті, що мають не більше 10 найманих працівників, їхній річний дохід не повинен перевищувати 5-ти мільйонів гривень. Підприємці 3 групи можуть мати необмежену кількість найманих працівників, але їхній річний дохід не повинен перевищувати 7-ми мільйонів гривень. В 4-у групу платників єдиного податку входять підприємці, які займаються фермерською діяльністю. Про це розповів кандидат економічних наук Західноукраїнського університету Володимир Валігура.


Слідкуйте за нами у Facebook та Instagram.

Також підписуйтесь на наш Telegram та Youtube.

Дізнайся першим!



Коментарі

ДН
до нижнього

Ти ж там все трешся і гроші на палинку циганиш. Де будеш то робити як ринки позакривають?

1
1234

Той анахронізм , що ми бачимо на Зеленому базарі і ГіДі , Ілоні і т.д. є жахливим пережитком посткомуністичного періоду. Ринок , який будувався за кошти колгоспників , захопили малі підприємці , а насправді спекулянти (купи - перепродай) і торгують магазинними в перемішку з контрабандними закордонними товарами , не підпускаючи тих же селян , що хочуть продати свою вирощену продукцію на їхньому ж базарі . Це є нормальним ? Нонсенс. Спекулянти мають зникнути з торгових площ , як сніг топиться в цей час ззовні . Або виробляйте своє і продавайте або їдьте закордон на заробітки (немза ) . Хиба не ви "раділи" Зе і К° , обираючи їх "по приколу" ? Так приколюйтеся далі .... Причинно-наслідковий характер ! Пожинайте наслідки своїх же безглуздих дій або до самозванця Роберта Іванча в групу (там є їх біля 300 осіб ...обіжених) . Будете відосіки викладати , як вболіваєте на мітингах з черевами і фейсом з відро ,за "своїх" підприємців .

Z
ZeBot

Коротше кажучи, дурь у мене забориста. Хоч і не кокс як у Щелі, а звичайний ганджубас, але теж нічого так плющить. Забув ще сказати, що долар опустився до рекордних 73 копійок, бензин по 20 копійок за 100 літрів, а в платіжках за комуналку мінусові суми, тобто працівники ЖЕКів і газконтор грошей не беруть а ще доплачують. Щеля молодець!

Z
ZeBot

Хто там каже про закриття ФОП? Ану на опендатабот зайдіть і подивіться аналітику, зараз бум нових фопів, пік за останні пару років по реєстрації. А по бюджету, так взагалі смішно, ВВП пробив 200млрд в цьому році, бюджет теж найбільший за весь час незалежності. І це при ковіді. Схемщики, пора на заробітки, бо ниття нико слухати туй не буде. Обіляйтеся або валіть.

1
1234

Боюся, скоро таких упоротих зебізян навіть слухати не будуть, а будуть просто бити в чан.

1
1234

У мене щоправда теж немає аргументів, тому поротиму тут дурню в стилі свого улюбленого каналу Г+Г. Та й бізнесу в мене ніякого немає, просто шастаю по сайтам і соцмережам, і розганяю "перемог" вам на лопаті від Зеленого кокаїнщика.

1
1234

По ходу діра розміром з Маріанську впадину в головах останніх двох коментаторів. І наостанок можу написати лиш одне, виють лиш ті хто або кормиться з усіляких "сірих" схем, або ті хто не розуміє взагалі про що йде мова і їм вдало задурили голови що то буде усім нам погано і тп речі!! В мене бізнес в сфері послуг і мені ні холодно ні жарко від цих касових апаратів, а якщо точніше то мені наср@ти на цю зміну з Пізанської вежі. Скачав програмку і встановив, як працював "в білу" так і буду працювати далі, а ви далі бийте себе копитами в груди і обзивайте в відповідь коли немає розумних аргументів, удачі

ДБ
Дебіли блд

В бюджеті діра розміром з Маріанську впадину, ціни і тарифи ростуть як на дріжджах, держпідприємства - банкрути, дефіцит енергоносіїв, скажені ціни на газ для підприємців, розпродане майже все зерно за кордон, з держбюджету "пробачаються" борги всяким фірташам-коломойським, ще вчора бувші ніщебродами "прості парні з народу" нюхають тоннами кокаїн і купують елітну нерухомість, а дурнуваті ЗЕбуїни-анаЛітики прилазять сюди і пишуть ідіотські тиради "бла-бла-надходження-сальдо-торгівля-тенденція-час покаже-документація-апарати-лем-бем-вем"

Д2
до 23:40

Зебіле, що ти дупло тупоголове несеш?

Д2
До 20.31

Чи збільшаться надходження до бюджету покаже час, але це ще одна спроба держави прикрити той невпинний потік контрабанди який допоки безуспішно намагаються перекрити по всьому периметру нашої країни. А на рахунок документації (так само як і дороговизни самих кассових апаратів), то це самий розповсюджений міф який розганяють за допомогою організацій типу SAVE ФОП і тп організацій. Подивіться на ютубі відео на дану тему які знімає Євген Плінський щоб я не був в ролі Ізі який наспівав Мойші Карузо))

В
Василь

Уряд звільнив підприємців, що здійснюють роздрібну торгівлю в сільській місцевості, від обов’язкового застосування реєстраторів розрахункових операцій. Відповідне рішення було ухвалене сьогодні, 23 грудня, на засіданні Кабінету Міністрів

ІВ
Іван Васильович

Зеля і Зеко-манда!Жгіт булше! 73% лохторат має терпіти і мастити на хліб покращення!

Д1
До 1234

Я особисто тільки за касові апарати абсолютно, для всіх. Але.... ви дуже помиляєтеся, якщо думаєте, що вони прибільшать суми надходжень до бюджету. Контрабанди на кордонах, тої, що возили прості люди з "піджаками", вже нема. Де значне збільшення доходів від митниці? Нема. А контрабандні товари є, скільки треба, стільки є... хто возить? Ви реально думаєте, що навіть якщо всі куплять касові апарати, через них будуть йти всі продані товари? У звітах будуть ті суми, які треба. Велика частина дрібних підприємців просто закриється, і не будуть платити навіть ті податки, які платили до тепер. Я слухаю, що говорять люди. І на питання про те, хто буде займатися веденням документації, у вас відповіді немає. Доя більшості проблема тільки в цьому. Якби цей закон був продуманий і зроблений для людей, ціни б йому не було. А так...

В
Вова

Да, только когда фоп начнут закрыватьса будет у вас и зарплата и пенсия... Вова всё с офшора вернет в Украину и лично каждому эаплатит.

Й
Йййййй

До нижніх ко там казав ож не треба 3000+$. Касовий апарат треба купити. Програму на касовий апарат теж треба купити, бугалтера треба наняти , і товар весь новий треба заново завозити, бо цей шо в магазині його не можна внести, тому шо нема всіх накладних . А з товаром треба ще більше як 3$+так шо вот такі реалії…0

ІВ
Іван Васильович

Давно пора котрабас під контороль взяти,касовий апарат то файний інструмент. Оптовики мають показувати де товар брали і скільки податку сплатили. З того пак платяться зарплати і пенсії,строяться дороги і школи. Правильна тема

1
1234

Тут в коментах можна лишній раз пересвідчитись в низькому рівні розуміння того що взагалі відбувається в державі. Щоб було зрозуміліше, то данний закон призначений в першу чергу позбавити можливості безконтрольно реалізувати всі ті тисячі контейнерів товару який до нас завозять по всіляким "хитромудрим" схемах, тобто фіскальні органи за допомогою такого нехитрого інструмента як фіскальний чек зможуть відслідкувати походження товару. В першу чергу завиють ті, хто був задіяний в "сірих" схемах, а для остальних це шанс на чесну конкуренцію!! Для того щоб пояснити останню тезу, наведу простий приклад, стоїть два магазина з приблизно однаковим ассортиментом товару, але власник одного з них має доступ до товарів ввезених без жодного мита (окрім коррупційної складової) і відповідно в нього закупочні ціни нижчі. Інший торгує товаром який розмитнений зі сплатою всіх мит та податків які йдуть в подальшому на соціалку та інше. То хто буде в виграші якщо унеможливити реалізацію без котроля?!?

ДН
До нижніх

Всі підприємці 2-4 груп з 1 січня незалежно від суми доходу мають мати касовий апарат. Він може бути навіть безкоштовною програмою в телефоні, є свої нюанси, але тут справа не в цьому. Справа в тому, що в касовий апарат треба внести весь товар по назвам, треба постійно здавати звіти і все робити правильно. Є дуже багато підприємців, які працюють самі на себе насправді, на тому ж базарі. Хіба вони мають час постійно вводити той товар, писати звіти. А наймати людину і платити зарплату, повірте, багато хто немає за що. Тому так, якщо будуть перевіряти і штрафувати, багато людей закриються і виїдуть на заробітки або й на постійне проживання. Від цього закону програє влада і загалом країна. А за кордоном чеки видають всюди, але дуже часто у чеку зазначена тільки сума, без з розписування позицій.

1
18:25

Типовий аргумент типового зебіла.

ДН
До нижнього

Соси балогови та пороху!

Д1
до 17:40

Пудсікорнику, йди і виправляй те, що в 2019 році наголосував, а не на шапкокрада прутня дьоргай

ОН
Ошуканий народ

Янукович вертайся! Прастi нас !

Ф
Фазанекош

Ну што, баригоборці, яких вам ще реформ не вистачає? Дайте зелі ещьо сто днєй

Д1
До 11:13

Шо за брєд, які 3000$ за касовий апарат?)

ДФ
До фазанекош

Мамка твоя барига, пес вонячий

Ф
Фазанекош

Ну что бариги?)

І
Іва

Щоб завести цей касовий апарат треба 3000+$. Чого не пишете скільки підприємців закриваються? Це не держава, тут люди лиш виживають…

Й
Ййй

Це кончена держава, 70% підприємців закриваються, а держава лиш і живе за податки підприємців.

М
Мукачево

Подивіться на яких крутих машинах власники магазинів в центрі Мукачева привозять товар! Оборота мають на 10 млн гривень в рік. А платять копійки податків.

І
Ігор

Мова йде про чистий дохід? Думаю, що ні. Тоді 7 лімонів, то ніц. Тому буде людям дуже важко і не потрібно прикрашувати це рішення. Але податки потрібно платити. І на базарі в Марселі теж платять податки, коли не видають чек. Просто чек там на вимогу

ДЛ
До Лоці

Іди перечитай добре, не чистий дохід 1 млн, а просто дохід, а з того доходу треба відняти всі витрати, які можуть становити і 90% від того доходу. Дохід — це всі грошові кошти, отримані за певний період часу ( з яких треба відняти всі витрати на закупку, оренду, податки і так далі). Про які 83333 ти пишеш :))

*
***

До Лоці! Правду пишеш! Они протестовали и возмущались и тогда, когда им платили за карантин, исходя от той суммы, за что они налог платили!

Л
Лоці

До нижнього: читати треба статтю і закон про касові апарати, а не про базар у Марселі писати) Якщо у двох словах то ті хто заробляють чистими до 1млн гривень у рік і не мають працівників то їм не потрібно касовий апарат! 1млн гривень у рік це 83333грн у місяць тобто 3086 баксів у місяць чистого доходу у місяць! Так як і у Європі тільки у Європі ця цифра інша тому на базарах чи вуличних торгівлях не дають чек бо не мають касових апаратів. А тепер питання: а що то за мітинг був проти касових апаратів? Якщо дозволено не мати касовий при чистому доході 83333грн у місяць? Хіба у нас люди на базарах чи виносних торгівлях заробляють 3тис баксів у місяць?)) Дайте я вгадаю мітинг створили товариства чи ФОПи які мають 5-7 чи більше чистого доходу у місяць, а плотять податків стільки як прості базарники!

ДР
До редакції

Лиш на фото не касовий апарат)))))))

Д
Длроо

В цьому роцI у Марселi ( францIя) заходив на ринок -чек менI нIхто не давав , якщо кеш!))

Читайте також