Ужгородка Вікторія Гресь представила колекцію в дусі англійського капіталізму (ФОТО)

25
0

Дизайнер спробувала розкрити тему англійської аристократії. Але в країні туманів і дощів короткі пальтечка, легкі крепдешинові сукні аж ніяк не створюють осінній настрій колекції. Не допомогли в цьому навіть довгі шкіряні рукавички.

 Боді та купальники, вдягнуті на барвисті колготи під коротке вовняне пальто - такий образ став фішкою показу осінньо-зимової колекції Вікторії Гресь.

Дизайнер спробувала розкрити тему англійської аристократії. Але в країні туманів і дощів короткі пальтечка, легкі крепдешинові сукні аж ніяк не створюють осінній настрій колекції. Не допомогли в цьому навіть довгі шкіряні рукавички.

Та було в колекції плісе з цупких вовняних тканин і багато ручного трикотажу, що в принципі полюбляють звиклі до комфортного одягу українські модниці.

Не погребувала Вікторія й натуральним хутром, ним оторочила навіть модні в наступному сезоні сабо на товстій платформі. А ще дівчата носили в руках об'ємні шкіряні саквояжі із зістареної шкіри, прямокутні пласкі сумочки на довгій лямці через плече, знімні жилети-маніжки.

Як для художника-модельєра з досвідом її колекція була біднувата і нудна. Від Гресь варто було сподіватись чогось більшого, ніж банальні різнокольорові ноги, обридлі пишні спіднички міді та короткі діорівські жакетики.

Але Вікторія Гресь запевняє, що в такому одязі "дівчата матимуть неабиякий успіх у вельмишановних англійських джентльменів".

Завжди тонкий художник Гресь явно переборщила з блиском леліток в деяких костюмах. Зокрема, це блискучі спідниці-міді, і сіра переливчаста сукня, вдягнута з такою ж чорною курточкою, всипаною лелітками. Від таких моделей віяло поганим смаком.

Дизайнерка навіть не приховує, що колекція пронизана "особливою самоіронією".

Схоже, завдяки яскравим колготам, коротким шортикам-боді і пишним недоречним спідничкам Гресь вирішила передати дух сучасної барвистої столиці туманного Альбіону. Чимось це вже нагадувало вівьєнвествудівську навіженість. А від зачісок з рівними чілками і пишними пасмами війнуло стилем і образом Соні Рікель.

В дусі англійського капіталізму в показі звучала музика, абсолютно не притаманна попередній творчості дизайнери. Гресь помітно змінила імідж, хоча й досі гребує спілкуватися з пресою, тож вже вдруге уникає коментарів після свого показу.

 

Коментарі

Ще немає коментарів, будьте першим!

Читайте також