на кастингу `Фабрики зірок-З`
Надія Кемінь прикрашає своє життя музикою, більше того, музика — невід`ємна частина її життя. У свої дев`ять Надя грала на фортепіано й на такому делікатному інструменті, як сопілка; у дванадцять співала в хорі; з п`ятнадцяти років займається вокалом. Зараз дівчині — дев`ятнадцять. Вона студіює історію в УжНУ й активно займається музикою. Молода співачка справді віддає себе улюбленій справі сповна. її спів чули на різноманітних українських фестивалях, концертах і вже тоді вона полонила шанувальників силою свого голосу. Надіїним `форматом` можна назвати природність і щирість, завдяки цим та багатьом іншим позитивним якостям співачка пройшла кастинг `Фабрика зірок—3`. Відомий композитор Костянтин Меладзе відкрив у дівчині талант, а це вже перемога.
`Мені було цікаво, як мене оцінить композитор Костянтин Меладзе і взагалі просто було цікаво, як поводитимуся на такому кастингу`, — пояснює Надя мету участі в `Фабриці`. Каже — журі конкурсу зважали не лише на голос, а й на неординарність, харизму особистості. Мало було заспівати, треба було за кілька секунд проявити власну `родзинку` й захопити своїм виступом журі. `На цьому кастингу члени журі враховують типаж, вокал, сценічні здібності...`, — розповідає наша учасниця.
Під час відбору Надя виконала твір Бетховена, заспівала коломийку, проте це було не зовсім у `фабричному стилі`, отож конкурсантці запропонували проявити себе у `чомусь` сучасному (очевидно у чомусь попсовому... — Авт.). Попри те, що Наді більше до смаку народні пісні, довелося співати естрадні. З естради їй імпонує Анастасія Стоцька, тому Надя заспівала пісню `Прикольна`. Для Наді це було, мабуть, екстремально, адже за короткий термін треба було поміняти свій репертуар — з народних пісень переключитися на сучасні.
Як пояснює наставник співачки — голова молодіжного продюсерського центру `Забава` Петро Ренжин, у дывчини був образ простої закарпатської дівчини, яка співає народні пісні та ще й має сопілочку при собі. До речі, про цю сопілку ще довго згадували і учасники, і журі, і журналісти, бо Надя дійсно епатувала своєю трою на цьому інструменті.
Щодо самого кастингу, то Надя та П.Ренжин (який підтримував її та інших учасників із Закарпаття) кажуть, організація залишала бажати кращого. Деякі учасники могли заходити по кілька разів й ніхто цього не помічав... Власне, у Львові відібрали двох учасників, які восени поїдуть до Зіркового будинку до Києва. Наразі Надя потрапила до резерву (а це дуже хороший результат) і в неї є великі шанси потрапити на Фабрику. Вона зізнається — на Фабрику потрапити хоче для того, аби набратися досвіду у Костянтина Меладзе. П.Ренжин сподівається на сопілку, адже вона викликала такий ажіотаж.
Нині Надія склала екзаменаційну сесію і продовжує трудитися в музиці... Зазначає — хотіла би реалізувати себе в музиці, мати власну пісню (до речі, дівчина сама пише тексти й вірші) та стати професійним істориком. Хоче поєднувати ці дві улюблені справи.
У майбутньому будуть ще й інші конкурси, і Надя проявить себе, бо ж недарма Чайковський казав, що `краса музики — не в нагромадженні ефектів і гармонійних курйозів, а у простоті та природності`...